Skip to main content Skip to footer

Klaver Starter

I musikskolens nye tangentlaboratorium spiller vi på Yamaha P 115 Digital-klaverer.
Hver elev på holdet har sit eget digital-klaver og alle instrumenterne er tilsluttet et krydsfelt.
Alle er iført headset med hovedtelefoner og mikrofon.
Gennem krydsfeltet kan læreren f.eks. instruere elev nr. 1 mens elev nr. 2 øver selv og elev nr. 3, 4 og 5 spiller med hinanden.
Det giver mulighed for sammenspil på kryds og tværs, fælles såvel som individuel instruktion, differentieret undervisning, "øve-selv-tid" og interaktion mellem elever med og uden lærerstøtte.
Her spiller vi sammen, lærer noder og rytmer samt spiller på gehør.

Det er en forudsætning, at man har et klaver, el-klaver eller keyboard til at øve på i hjemmet.

Klaver Starter er et etårigt tilbud.

Holdstørrelse:
4 elever

Lektionslængde:
60 minutter

Hold 1
2. klasse Fredag kl. 15.45-16.45
Lærer: Thomas Hansen

Hold 2
3. klassetrin Mandag kl. 15.45-16.45
Lærer: Thomas Hansen

Hold 3
4.-6.. klassetrin Torsdag kl. 16.05-17.05
Lærer: Ann-Cathrine Nesager

Hold 4
7.-9. klassetrin torsdag kl. 18.10-19.10
Lærer: Ann-Cathrine Nesager

Øvning
For at få det bedste udbytte af undervisningen, er det vigtigt, at man øver sig. Hvor meget man skal øve er individuelt, men en god tommelfingerregel er, at en koncentreret indsats i kortere tid hver eller næsten hver dag, giver de bedste resultater.

Undervisningsstart uge 33

Kr. 3.880kr.
Elevbetaling bliver fordelt på 4 rater.

Undervisning foregår på musikskolen